Författare Ämne: Komplettera era användarprofiler!  (läst 13333 gånger)

Utloggad Andreas Engström

  • GHFS tränare
  • Hero Member
  • *****
  • Antal inlägg: 3034
  • Huvudtränare militärsabel
    • Visa profil
Komplettera era användarprofiler!
« skrivet: 2006-11-30, 09:06:40 »
Hej och välkomna, jag ser att folk har börjat registrera sig nu..

Det är en bra idé om folk går in och kompletterar sina profiler med adress, telefonnummer etc. Så får vi sådant samlat på ett bra sätt och det blir lättare för oss admins att dela ut rättigheter till medlemmarna (för det interna GHFS-nätverket).

Ni klickar på ert namn uppe till vänster, och på sidan ni kommer till går ni in på "Manage profile". Fyll i allt ni känner att ni törs avslöja. :-) Det går att på varje  informationsbit bestämma om  den skall vara synlig för alla, bara registrerade användare eller bara för administratörer (för tillfället är det typ jag och Anders).

/Engström och Anders
Citat från: Herakleitus, ca 500 fvt
Panta rei kai ouden menei
(Allt förändras, inget är beständigt)

Utloggad Andreas Engström

  • GHFS tränare
  • Hero Member
  • *****
  • Antal inlägg: 3034
  • Huvudtränare militärsabel
    • Visa profil
Re: Komplettera gärna era användarprofiler!
« Svar #1 skrivet: 2006-11-30, 16:01:09 »
Ah, en sak till.. från och med nu kommer alla nya användare att automatiskt få engelska språket som inställning. Detta för att underlätta för våra internationella användare. De svenskar som vill få sina knappar och liknande på svenska kan ställa in sitt föredragna språk längst ner på profilsidan. Se där, ytterligare en bra anledning att gå dit.. :-)

-Engström
Citat från: Herakleitus, ca 500 fvt
Panta rei kai ouden menei
(Allt förändras, inget är beständigt)

Utloggad Andreas Engström

  • GHFS tränare
  • Hero Member
  • *****
  • Antal inlägg: 3034
  • Huvudtränare militärsabel
    • Visa profil
Re: Komplettera gärna era användarprofiler!
« Svar #2 skrivet: 2007-06-01, 15:43:18 »
Tänkte bara påminna om detta. Se till att komplettera era uppgifter, är ni snälla. Och ni nyregistrerade GHFS-medlemmar som inte ser våra interna forum (t.ex. forumet "Internt GHFS-snack") får väldigt gärna posta om detta så jag kan lägga till er i gruppen för GHFS-medlemmar. Då kommer ni också åt lite annan intern info på sajten. Detta förutsätter dock att ni fyllt i så pass mycket information om er själva att jag i alla fall kan avgöra vilka ni är.. :-)

-Engström
Citat från: Herakleitus, ca 500 fvt
Panta rei kai ouden menei
(Allt förändras, inget är beständigt)