OK alla som ska köpa, skriv i den här tråden exakt vad ni ska (det finns t.ex olika maskskydd och jackor på hemsidan, så skriv med produktnummret eller nåt) ha och vilken storlek så att Conny kan beställa.
Jag och Anders vill gärna få våra grejer innan vi åker till USA så senaste anmälningsdatum är den 15 februari.
Skulle folk vara intresserade av sådana?vi har letat byxor men inte hittat tidigare och istället köpt in de vi använder nu (3/4 målvaktsbyxor), men nu verkar PBTFencing sälja svarta fäktbyxor för ca 60 euro. Det är alltså dyrare än målvaktsbyxorna men, tja mycket sexigare (hängslen och allt):
http://shop.pbtfencing.com/index.php\?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=168&Itemid=6Det finns svarta fäktjackor också, jag vet inte hur vadderingen är men de är snygga och "officiella".
Jag skulle nog vilja ha ett par byxor och kanske en jacka till när jag tävlar eller instruerar på events, är fler intresserade så ska jag försöka övertyga GHFS materialansvarige att köpa in några stycken.
Intresserade hittils:
Axel, byxor
Rickard, jacka & byxor
Anders, byxor, vadderad jacka, maskskydd
Andreas, jacka & byxor
Conny?
Martin W, jacka + byxor
Här bärs byxorna upp av
någon totalt okänd britt: