Författare Ämne: Beställningen på Hjälmar?  (läst 7702 gånger)

Utloggad Elin carlsson

  • Jr. Member
  • **
  • Antal inlägg: 67
    • Visa profil
Beställningen på Hjälmar?
« skrivet: 2007-05-23, 10:12:15 »
Någon som vet något om den väldigt gamla beställningen på hjälmar? Hörde att den ev skulle komma snart, så..när, var , hur?
it's good Scottish weather we´r having. The rain is fallin' straight down, well slightly to the side like.

Utloggad Conny Corneliusson

  • Vice ordförande
  • GHFS Revisorer
  • Hero Member
  • *****
  • Antal inlägg: 4213
    • Visa profil
Re: Beställningen på Hjälmar?
« Svar #1 skrivet: 2007-05-24, 12:18:49 »
Det skulle vara intressant att se hur många hjälmar som kan vara aktuella. Ni som önskar en hjälm kan ni bara svara på tråden så att det går att få en uppfattning om vi pratar 2 hjälmar, 5, 8 eller fler.


Är det många så tror jag att det är bäst att vi själva gör en beställning från USA såvida inte det företag vi har strulat med sedan i september börjar leverera. Niklas har koll på det.


// Conny

Utloggad Elin carlsson

  • Jr. Member
  • **
  • Antal inlägg: 67
    • Visa profil
Re: Beställningen på Hjälmar?
« Svar #2 skrivet: 2007-05-24, 13:12:08 »
Niklas.......................svara!   har ju tjiing på annikas gamla hjälm där...annars funderar jag på att köpa en tillsammans med kristian på GFS (eller vad det nu heter, hos den fulle ryssen)
it's good Scottish weather we´r having. The rain is fallin' straight down, well slightly to the side like.

Utloggad Kristian Heinonen

  • Jr. Member
  • **
  • Antal inlägg: 40
    • Visa profil
Re: Beställningen på Hjälmar?
« Svar #3 skrivet: 2007-05-24, 14:15:48 »
Ja eftersom Reinfeldt tycker att jag ska spendera sommaren boende i en banan-kartong så väljer jag ju helst det billigaste alternativet. Dock har jag ingen lust att vänta i ett halvår, så jag är "på" om hjälmarna blir aktuella inom en månad.

Utloggad Niklas Mårdby

  • GHFS tränare
  • Sr. Member
  • ****
  • Antal inlägg: 1013
  • Tränare brottningsgruppen, Revisor
    • Visa profil
Re: Beställningen på Hjälmar?
« Svar #4 skrivet: 2007-05-24, 20:34:43 »
Hjälmarna är betalda för och "på väg". Mer än så vet jag inte i dagsläget. Skall undersöka det.
//Niklas Mårdby
"And know that all grace and skill comes from wrestling and all fencing comes basically from the wrestling" - 86R, Codex Döbringer (MS 3227a)