Författare Ämne: Pavel moc nästa vecka!  (läst 8370 gånger)

Utloggad Dick oskarsson

  • Jr. Member
  • **
  • Antal inlägg: 88
    • Visa profil
Pavel moc nästa vecka!
« skrivet: 2007-05-30, 14:40:48 »
Hejsan!


Jag får hem den 1:a leveransen av Pavel Moc´s svärd nästa vecka och det går att boka/köpa dessa från och med denna vecka, priserna är inte riktigt klara men det blir inga rövarpriser iallafall...:).


Jag kommer senare i år upp till Swordfish för att fäktas + sälja saker så det går att få saker fraktfritt i samband med denna helg.


Mvh Nidingbane

Utloggad Dick oskarsson

  • Jr. Member
  • **
  • Antal inlägg: 88
    • Visa profil
Re: Pavel moc nästa vecka!
« Svar #1 skrivet: 2007-05-30, 14:46:33 »
Citera
NIdingbane wrote

Hejsan!


Jag får hem den 1:a leveransen av Pavel Moc´s svärd nästa vecka och det går att boka/köpa dessa från och med denna vecka, priserna är inte riktigt klara men det blir inga rövarpriser iallafall...:).


Jag kommer senare i år upp till Swordfish för att fäktas + sälja saker så det går att få saker fraktfritt i samband med denna helg.


 \[IMG\]http://brutalablommor.se/pix/durrer02.jpg\[/IMG\]


Mvh Nidingbane


 


Utloggad Andreas Engström

  • GHFS tränare
  • Hero Member
  • *****
  • Antal inlägg: 3034
  • Huvudtränare militärsabel
    • Visa profil
Re: Pavel moc nästa vecka!
« Svar #2 skrivet: 2007-05-30, 21:34:10 »
Vackert. Man blir rätt sugen, måste jag säga.

Får man fråga ungefär hur tjocka eggar det är på dem? Det är ju rätt intressant om man vill använda dem även som "träningsredskap".

-Engström
Citat från: Herakleitus, ca 500 fvt
Panta rei kai ouden menei
(Allt förändras, inget är beständigt)

Utloggad Dick oskarsson

  • Jr. Member
  • **
  • Antal inlägg: 88
    • Visa profil
Re: Pavel moc nästa vecka!
« Svar #3 skrivet: 2007-05-30, 22:37:14 »
Hejsan!


Jag kan inte ge ett ärligt svar på mm just nu men i vår förening i Örebro så har vi Embleton, durrer och Tallhoffer (+ div andra svärd).


Intruktörerna använder sig av Pavel Moc´s svärd och alla är nöjda med dem.


Jag har inte hört talas om att någon skulle ha nåt negativt att säga om dessa svärd, skicka ned Axel igen så kan han tala om hur de känns och ge ett bra utlåtande om dem...:).


Jag plockar upp han vid stationen och sen kan han testa allt.


mvh Nidingbane

Utloggad Axel Pettersson

  • GHFS tränare
  • Hero Member
  • *****
  • Antal inlägg: 3252
  • tränare f-grupp långsvärd
    • Visa profil
Re: Pavel moc nästa vecka!
« Svar #4 skrivet: 2007-05-31, 11:38:04 »
jag har mest hört bra saker om Pacel Moc, inte hållt något själv dock, vad jag vet iaf.

Jag hinner inte stanna till i Örebro nu, biljetten till falun är redan bokad den 7e. Men jag ska ner till gbg efter midsommar någon gång, om du inte är borta på någon marknad då Dick så kommer jag gärna förbi och testar dem lite! Har ni träning under sommaren? vore skoj att vara med på en, då får jag ju se hur Moc-svärden beter sig mot varandra med.

MVH/A
"When in doubt, escalate beyond all reasonable expectations."

Utloggad Dick oskarsson

  • Jr. Member
  • **
  • Antal inlägg: 88
    • Visa profil
Re: Pavel moc nästa vecka!
« Svar #5 skrivet: 2007-05-31, 17:29:13 »
Hej!


Jag minns inte vilka datum som sades ang. sommarträningen..:).


Det blir uppehåll, men en del bor ju här, så visst kunde vi köra ett pass ihop, svärd finns och en väldig massa plats att svinga dem på.


Säg till i tid bara så kan jag kolla med de som håller i träningen och höra om de kan köra ett extra sommarpass.


Mvh Nidingbane