Henry heter Rhodes. Jag kan ha kommit trea efter Tim. Osäker, åkte ut på skada mot just Tim, varpå han gick till final mot Scott.
Citat från: Anders Linnard skrivet 2012-11-21, 23:25:36Henry heter Rhodes. Jag kan ha kommit trea efter Tim. Osäker, åkte ut på skada mot just Tim, varpå han gick till final mot Scott.Det var du och jag som skulle gått match om tredje plats det året. Thomas heter Nyzell inte WinzelHans Jörnlind inte JöbornTror att Kit kom trea i damernas 20112011 var det skarphuggningstävling1:a Hans Jörnlind2:a Jake Norwood3:a Robert Molin
Citat från: Anders Linnard skrivet 2012-11-21, 23:25:36Henry heter Rhodes. Jag kan ha kommit trea efter Tim. Osäker, åkte ut på skada mot just Tim, varpå han gick till final mot Scott.Du lämnade WO en bit in på andra perioden mot Tim efter att du gått upp med en rejäl blånagel i lacrosshandskar och fått en saftig smäll på samma ställe. (Tim var iallafall "awefully sorry about that ol chap") Skulle det varit aktuellt med en tredjeplatsmatch tror jag att du lämnade WO i den med. MEN i shinaiturneringen var det aldrig aktuellt med ngn tredjeplatsmatch där isåfall jag skulle ha mött den dansk som höll stavpasset som standin istället för Lindholm samma år - med som sagt det var aldrig aktuellt.Frågan är om man skall sätta Robert Molin som 3:a 2008 eller n/a?
Citat från: Robert Molin skrivet 2012-11-22, 01:57:56Citat från: Anders Linnard skrivet 2012-11-21, 23:25:36Henry heter Rhodes. Jag kan ha kommit trea efter Tim. Osäker, åkte ut på skada mot just Tim, varpå han gick till final mot Scott.Det var du och jag som skulle gått match om tredje plats det året. Thomas heter Nyzell inte WinzelHans Jörnlind inte JöbornTror att Kit kom trea i damernas 20112011 var det skarphuggningstävling1:a Hans Jörnlind2:a Jake Norwood3:a Robert MolinJag har för mig att skarphuggningen låg utanför Joakim Nilsson Memorial men jag kan ta med den för all del.
Jake Norwood's klubb heter Marylands KDF (MKDF) Riktigt nice lista, stolt över att vara med på den två gånger!
Jag frågade Matt och han var osäker, men han sa att det kan bli så att man automatiskt får tredjeplats om man kör dubbel elimination, vilket vi använde oss av i några turneringar. Han trodde också att det hänt på Swordfish, men han visste inte när. Med andra ord vet vi inte vem som tog tredjeplats. För min del får du däremot gärna sätta Robert på den så att vi har en pristagare.Anders