Staffan det är noterat, en svart XL.
Detta skrev Alex om min fråga om prisuppskattning, vill säga att det inte tillkommer några mer under kvällen eller morgondagen. Deadline för beställningar är fredag 1 februari klockan 10:00. Då hinner jag klämma iväg ordern innan jag drar till jobbet. Notera PS:et som Alex skriver. Hur fett är inte det!
Gald to hear form you again!
So, here is the calculation in euros. Please, note, that we can accept
payments in euros only via bank transfer and bank will take some fee
for the transaction.
So, your order is 9 gambesons.
The price for them in euros will be 45.75€ for each gambeson.
the total for the price is 411.75€
shipping price is 48€
total for payment is 459.75€
Feel free to ask questions.
body and 2 layers on the sleeves.
Jag pratade med tullverket i måndags och fick reda på att vi tyvärr får 12% skatt och 25%moms (jag kommer tyvärr inte ihåg skillnaden på som är moms och skatt så det kan säkert te sig något förvirrat)på den totala kostnaden (alltså pris på gambesonerna+frakt) det suger, men det är inget att göra något åt. Jag anser inte att jag är helt pissad på matte, men jag vill bara kolla med folket å se om jag inte torskar på någon idiotregel som jag glömmer i uträkningen. Min uppställning ser ut så här:
(Totala gambeson priser+frakt)+konfektionsskatten(eller vad f-n skatten eller momsen för kläder heter)+moms alt. skatt delat med antalet beställare=
4348.78x1,12=
Så skulle jag, och ni, uppskatta om ni snarast möjligt sätter in pengarna på mitt konto på Nordeakonto (clearing nummer 3300 kontonr: 3288 38 04796). Så fort Alex fått in pengarna och beställningen från mig så sätter han igång tillverkningen, det är därför det även är i ert intresse att snarast möjligt få in pengarna till mig.