Magnus och Per! Jag har just sett det preliminära schemat, och irriterande nog har de denna gång lagt mer saker på söndagen än tidigare år. Innan har det i princip inte hänt något intressant alls på söndag eftermiddag, men nu har de bland annat lagt huvudturneringen där :-(
Jag börjar med andra ord nästan ångra lite att vi åker hem på söndagen, eftersom vi kommer att missa det mesta av den dagen. Vi lär bara hinna vara med på typ första halvan av de första workshopsen för dagen, och även det går bara om vi sett till att packa i förväg..
Det går att boka om flyget till att åka hem på måndagen istället (finns inga senare flyg på söndagen)men då blir det ju en dag till att ta ledigt från jobbet. Plus att det just nu kostar ytterligare 537 kr (dvs 250 per skalle)för mig och Magnus, och motsvarande för Per skulle jag gissa. Samt att bilen lär gå på ytterligare 5-600 spänn minst (delat på tre, dvs 200 per skalle).
Frågan är om det är värt det, och värt besväret. Vad tycker ni? Jag skall posta schemat så ni ser vad det är vi missar på söndagen när jag kommer åt min mail igen, just nu verkar mailservern vara nere. Det är tydligen en hel del andra som stannar till måndag morgon så vi skulle inte bli ensamma där.
-Andreas
Edit: OK, detta är det preliminära söndagsschemat: