Författare Ämne: Mer om shinaierna!  (läst 11252 gånger)

Utloggad Martin Wallgren

  • Full Member
  • ***
  • Antal inlägg: 118
    • Visa profil
Mer om shinaierna!
« skrivet: 2007-03-30, 07:24:48 »
Om alla inte skulle gå åt eller om ni köper in fler skulle då finnas möjlighet för er att skicka ett par upp till oss här i Provinsen! Vi här villiga att betala en liten slant extra för besväret...

Utloggad Niklas Mårdby

  • GHFS tränare
  • Sr. Member
  • ****
  • Antal inlägg: 1013
  • Tränare brottningsgruppen, Revisor
    • Visa profil
Re: Mer om shinaierna!
« Svar #1 skrivet: 2007-03-30, 20:00:14 »
Citera
Martin Wallgren wrote
Om alla inte skulle gå åt eller om ni köper in fler skulle då finnas möjlighet för er att skicka ett par upp till oss här i Provinsen! Vi här villiga att betala en liten slant extra för besväret...


Hur många behöver ni?

Jag har sålt 7 och har 13 kvar. En 5-7 till går nog åt utan problem.
//Niklas Mårdby
"And know that all grace and skill comes from wrestling and all fencing comes basically from the wrestling" - 86R, Codex Döbringer (MS 3227a)

Utloggad Martin Wallgren

  • Full Member
  • ***
  • Antal inlägg: 118
    • Visa profil
Re: Mer om shinaierna!
« Svar #2 skrivet: 2007-03-31, 15:50:38 »
Fyra skulle sitta fint!Hur mycket vill du ha för fyra? Finnsd det beskrivning på hur vi ska vikta dem och finns det kors på dem?

Utloggad Niklas Mårdby

  • GHFS tränare
  • Sr. Member
  • ****
  • Antal inlägg: 1013
  • Tränare brottningsgruppen, Revisor
    • Visa profil
Re: Mer om shinaierna!
« Svar #3 skrivet: 2007-03-31, 17:31:15 »
Citera
Martin Wallgren wrote
Fyra skulle sitta fint!

Hur mycket vill du ha för fyra? Finnsd det beskrivning på hur vi ska vikta dem och finns det kors på dem?


Jag kan skicka fyra. 280 kr per styck (inkl kors) + frakt. Mejla mig så kan vi diskutera detaljerna.

Info om hur man sköter sin shinai finns här på vår sajt. Info om tips på viktning mm finns bl a på Scholas forum.
//Niklas Mårdby
"And know that all grace and skill comes from wrestling and all fencing comes basically from the wrestling" - 86R, Codex Döbringer (MS 3227a)

Utloggad Jacob Sandström

  • Full Member
  • ***
  • Antal inlägg: 208
    • Visa profil
Re: Mer om shinaierna!
« Svar #4 skrivet: 2007-04-03, 21:18:19 »
Någon som vet om det finns några shinaier kvar i skåpet?Och finns det kors?Tänkte i så fall köpa en på torsdag.Kan man sätta in på kontot herr kassör inte är närvarande?

Utloggad Niklas Mårdby

  • GHFS tränare
  • Sr. Member
  • ****
  • Antal inlägg: 1013
  • Tränare brottningsgruppen, Revisor
    • Visa profil
Re: Mer om shinaierna!
« Svar #5 skrivet: 2007-04-03, 21:55:51 »
Citera
Jacob wrote
Någon som vet om det finns några shinaier kvar i skåpet?
Och finns det kors?
Tänkte i så fall köpa en på torsdag.
Kan man sätta in på kontot herr kassör inte är närvarande?


Enligt bokföringen borde det finns 4 shinaier i skåpet. Jag tror det finns 3. Ngn har tagit en shinai utan att berätta det för mig och utan att betala. Den personen får gärna sätta in pengar på plusgirot!

Om man berättar för mig att man tänker ta en shinai så är det ok att göra så samt sätta in pengar på plusgirot. Jag tror det finns ett kors. Är herr kassör på plats så kan man betala kontant :)
//Niklas Mårdby
"And know that all grace and skill comes from wrestling and all fencing comes basically from the wrestling" - 86R, Codex Döbringer (MS 3227a)