Författare Ämne: Ny beställning av klubbkläder?  (läst 23382 gånger)

Utloggad Tim Brogren

  • Full Member
  • ***
  • Antal inlägg: 204
    • Visa profil
Re: Ny beställning av klubbkläder?
« Svar #30 skrivet: 2009-10-26, 22:58:13 »
oh, jag borde verkligen skaffa mig en bandana... Vad kostar dem?


(har jag möjligtvis missat nån form av oficiell prislista? Om så inte är fallet skulle det vara mkt praktiskt^^)
?Before you criticize someone, try walking a mile in their shoes. That way, when you do criticize them, you?re a mile away AND YOU HAVE THEIR SHOES!?

Utloggad Conny Corneliusson

  • Vice ordförande
  • GHFS Revisorer
  • Hero Member
  • *****
  • Antal inlägg: 4213
    • Visa profil
Re: Ny beställning av klubbkläder?
« Svar #31 skrivet: 2009-10-27, 07:43:09 »
Hej Tim


Jag har precis fått räkningen men inte hunnit räkna ut vad de ska kosta. Att ha en officiell prislista kan bli svårt då priserna kan variera beroende på beställningen (desto fler man beställer desto billigare blirdet men vi kan inte alltid beställa 100 T-shirt). Vår marginal på kläder i princip obefintlig. Exempel är det nya Swordfish T-shirtsen. Inköpspris 136 kr. Försäljningspris 140 kr.


Vad gäller bandanas så är trycket hårt på dem. Sålde 4 i söndags och 4 till bokades igår.


//Conny

Utloggad Tim Brogren

  • Full Member
  • ***
  • Antal inlägg: 204
    • Visa profil
Re: Ny beställning av klubbkläder?
« Svar #32 skrivet: 2009-11-08, 02:25:17 »
Det borde vara 2 kvar då? Hursomhelst så bokar jag (om det finns) en till tisdagens träning. vilken färg finns och vad kostar dom?
?Before you criticize someone, try walking a mile in their shoes. That way, when you do criticize them, you?re a mile away AND YOU HAVE THEIR SHOES!?

Utloggad Conny Corneliusson

  • Vice ordförande
  • GHFS Revisorer
  • Hero Member
  • *****
  • Antal inlägg: 4213
    • Visa profil
Re: Ny beställning av klubbkläder?
« Svar #33 skrivet: 2009-11-08, 10:22:49 »
Hej Tim


Det finns endast svarta med vit tryck (GHFS-loggan). Pris 60 kr.


//Conny

Utloggad Tim Brogren

  • Full Member
  • ***
  • Antal inlägg: 204
    • Visa profil
Re: Ny beställning av klubbkläder?
« Svar #34 skrivet: 2009-11-08, 13:57:19 »
Det låter prima!
?Before you criticize someone, try walking a mile in their shoes. That way, when you do criticize them, you?re a mile away AND YOU HAVE THEIR SHOES!?

Utloggad Tim Brogren

  • Full Member
  • ***
  • Antal inlägg: 204
    • Visa profil
Re: Ny beställning av klubbkläder?
« Svar #35 skrivet: 2009-11-08, 21:12:15 »
Jag ändrar betsällningen tills på torsdag istället Conny! Kan inte komma på tisdag.
?Before you criticize someone, try walking a mile in their shoes. That way, when you do criticize them, you?re a mile away AND YOU HAVE THEIR SHOES!?