Robert Molin wrote
De ser mkt schystare ut. Ser ut som om de skär bättre genom luften och att de smäller på lite mer gör mig inte det minsta. Hur låg de i handen då? Var handtaget tillräckligt tjockt eller är det något man får tänka på på sin egna? Kommer ni ihåg vilket pris han skulle ha. Det är ju även tullfritt inom EU, så frakt borde inte bli så hemsk.
Är priset rätt är jag lätt på att lägga en beställning.
Jag tror han ville vara konkurrenskraftig gentemot Purpleheart, så han ville vara billigare än dem..
De låg grymt skönt i handen tycker jag personligen, jag skulle inte behöva modda den direkt.. eventuellt kunde det varit bra med en liiiite större "handtagsbygel" så att det blir möjligt att få in en lacrossehandske för de som vill göra det. Och så håller jag med Axel om att det var onödigt att den hårda kärnan var så nära eggen precis i "slagpunkten". Men det skulle han ju fixa.
Jag skall se om jag kan hitta hans visitkort, jag tror det ligger hemma. Annars får vi väl efterlysa honom på SFIoch Scholas forum, typ.. någon måste ju veta vem han var. Synd att jag har så värdelöst namnminne.
-Andreas