Författare Ämne: Intresseanmälan Svärd & Bucklare  (läst 6456 gånger)

Utloggad Timur Tunovic

  • GHFS tränare
  • Full Member
  • ***
  • Antal inlägg: 256
  • Tränare Svärd & Bucklare
    • Visa profil
Intresseanmälan Svärd & Bucklare
« skrivet: 2012-12-22, 11:43:16 »
Jag har funderat på att dra igång S&B gruppen igen till våren. Tänkte göra en intresse förfrågan om vilka som i så fall skulle vilja vara med?
Min första tanke angående träningstid är Söndagar kl 12-14 parallellt med den fria träningen. Detta kan förstås komma att ändras om folk som är intresserade av att vara med inte kan komma på den tiden. Andra möjligheter skulle i så fall vara att köra parallellt med någon av grupperna mån-ons på kvällarna.

Posta alltså gärna här om du är intresserad av att vara med, och glöm inte att ange när du har möjlighet att träna!

God jul på er!

Timur

Utloggad Ronny Johansson

  • Jr. Member
  • **
  • Antal inlägg: 43
    • Visa profil
Re: Intresseanmälan Svärd & Bucklare
« Svar #1 skrivet: 2012-12-28, 14:57:28 »
Hej Timur och god fortsättning. Jag är fortsatt intresserad och numera ganska återställd från skador. Jag kommer dock inte ifrån att jag kommer att ha svårt att träna regelbundet. Detta främst för att jag jobbar oregelbundet och för att jag numera huvudsakligen bor på en gård i Småland. jag har kvar lägenheten på Högsbohöjd tills vidare, så jag bor här under arbetspassen. Skulle vara i samband med att jag jobbar då, så vilken dag det blir är egalt då jag får träna när jag hinner. Ronny

Utloggad Anders Forsberg

  • GHFS members
  • Full Member
  • ***
  • Antal inlägg: 168
    • Visa profil
Re: Intresseanmälan Svärd & Bucklare
« Svar #2 skrivet: 2013-01-13, 17:28:37 »
Intresse finns, parrallellt med långsvärd då, så söndagar/onsdagar skulle vara lit av intresse men samma för mej då jag jobbar 3 skift blir regelbundenheten lite si å så..
Anders "Nova" Forsberg

Utloggad Anders Söderberg

  • Ordförande
  • GHFS styrelse
  • Full Member
  • ***
  • Antal inlägg: 507
    • Visa profil
Re: Intresseanmälan Svärd & Bucklare
« Svar #3 skrivet: 2013-01-24, 09:05:42 »
Jag är inne på forumet för sällan :) den här tråden har ju varit uppe länge, men jag är i vilket fall intresserad.
Både söndagar och omsdagar skulle fungera för mig. Åtminstone de flesta veckor. Har du funderat på att man kanske skall köra 2 gånger per vecka eller är det en gång?