Författare Ämne: Juluppehåll  (läst 12825 gånger)

Utloggad Andreas Engström

  • GHFS tränare
  • Hero Member
  • *****
  • Antal inlägg: 3034
  • Huvudtränare militärsabel
    • Visa profil
Juluppehåll
« skrivet: 2006-12-21, 10:05:02 »
God jul och gott nytt år allihop!

Ifall någon missat det tänkte jag bara upprepa att vi nu har träningsuppehåll tills lite efter nyår. Första ordinarie träningstillfället blir söndagen den 7:de januari.

Det kan mycket väl hända att någon med nyckel är där vid en del tillfällen även under uppehållet,  men det är inget man kan räkna med.

Käka nu ordentligt med julskinka så ni har lite fläsk att träna bort när ni kommer tillbaka! (och testa gärna att skära upp skinkan med ett schielhau, det blir säkert uppskattat vid julbordet)

-Engström
Citat från: Herakleitus, ca 500 fvt
Panta rei kai ouden menei
(Allt förändras, inget är beständigt)

Utloggad Conny Corneliusson

  • Vice ordförande
  • GHFS Revisorer
  • Hero Member
  • *****
  • Antal inlägg: 4213
    • Visa profil
Re: Juluppehåll
« Svar #1 skrivet: 2006-12-21, 12:44:42 »
Hej


Jag och Annika vill också passa på och önska alla en God Jul och en Gott Nytt år. Vi hoppas att alla vilar upp sig ordentligt så att ni har krafter att klara en ny säsong. Vi har ett spännade år framför oss där vi bl.a. kommer att mångdubbla antalet stålsvärd och på så sätt höja en nivå på träningarna, vi har Dijon, GunPowder Mills och inte minst vårt eget Swordfish att arrangera.  


Tack alla, såväl instruktörer som nybörjare som fortsättare, för att ett mycket givande år.


Conny & Annika

Utloggad Axel Pettersson

  • GHFS tränare
  • Hero Member
  • *****
  • Antal inlägg: 3252
  • tränare f-grupp långsvärd
    • Visa profil
Gott nyRe: Juluppehåll
« Svar #2 skrivet: 2006-12-21, 23:50:04 »
God jul och Gott nytt år även från Axel, stort tack till alla, jag kunde aldrig föreställa mig att det skulle bli såhär bra att få träna med er!


 


Nyårslöfte: att dyka upp på träningarna...
"When in doubt, escalate beyond all reasonable expectations."

Utloggad Niklas Mårdby

  • GHFS tränare
  • Sr. Member
  • ****
  • Antal inlägg: 1013
  • Tränare brottningsgruppen, Revisor
    • Visa profil
Re: Juluppehåll
« Svar #3 skrivet: 2006-12-22, 11:53:38 »
GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!

Tack både nya och gamla för ett bra år. Jag ser fram emot allt skoj vi kommer ha 2007.

kramar,
Niklas

PS. Mitt nyårslöfte är att inte jobba så mkt, så jag har mer tid till träning och annat...
//Niklas Mårdby
"And know that all grace and skill comes from wrestling and all fencing comes basically from the wrestling" - 86R, Codex Döbringer (MS 3227a)