Författare Ämne: SALJES:Lutel Langsvard (bluntat stal), ev. + skida (SÅLT)  (läst 6141 gånger)

Utloggad Axel Pettersson

  • GHFS tränare
  • Hero Member
  • *****
  • Antal inlägg: 3252
  • tränare f-grupp långsvärd
    • Visa profil
jag saljer mitt langsvard for 2500 (nypris inkl frakt ar en bra bit over 3000), de som tranar med GHFS vet vilket det ar, jag ska lagga upp en lank nar jag far tid (min internetanslutning har borta ar lite opalitlig). Tills vidare kan ni se bilder i galleriet fran Kungahalla fran forra aret, jag och andreas engstrom anvander det mot anders. Samma svard ar pa min bild pa tranarpresentationen.  Svardet har en del repor etc eftersom jag har anvant det for sparring och traning (till vilket det fungerar utmarkt) men ingenting allvarligt alls, mest kosmetika. Jag kommer putsa  och frascha upp svardet till den som koper det.  jag kommer tillbaka till sverige 26e juli, om nagon bestammer sig for att kopa innan dess (eller rimligt snart) sa far du med svardsskida (skida och balte) utan extra kostnad, bra for att ova tekniker direkt fran skidan, eller om du ar inne pa reenactment.   Saljes pga att jag vill testa nagot nytt, tankte kopa det andra Meyersvardet Mats koper in, sa hor garna av dig sa fort du bestamt dig.  skriv har eller till min mail (axel _ pettersson _ @ hotmail . com), ring helst inte eftersom jag far betala 10kr i minuten for samtal medan jag ar i tennessee :).
"When in doubt, escalate beyond all reasonable expectations."

Utloggad Axel Pettersson

  • GHFS tränare
  • Hero Member
  • *****
  • Antal inlägg: 3252
  • tränare f-grupp långsvärd
    • Visa profil
Re: SALJES:Lutel Langsvard (bluntat stal), ev. + skida (SÅLT)
« Svar #1 skrivet: 2008-08-11, 12:53:04 »
Sålt till Erik i GHFS.
"When in doubt, escalate beyond all reasonable expectations."