Förlåt för att jag är tjatig Christian, men har du fått något svar från Carlos Negredo Villalba ännu. Kan jag hjälpa till att ringa, maila eller bombhota denna herre? Jag har "kontakter"
!
Jag hjälper oss gärna att få hit våra efterlängtade plastvapen hit!
Vi kan ju göra en gemensam minimailbombning av Carlos för att få honom att skynda på leveransen. Om alla 103 registrerade forumister skickar ett litet mail om att vi är missnöjda med deras service kommer det nog ta eld i knutarna. Ett företag överlever inte utan sina kunder och iom att Pentti gör minst lika bra "plastsvärd" så ser jag ingen anledning varför vi skall tåla att bli behandlade på detta sätt. Vi har gjort allt som vi skall ha gjort för att affären skall gå i lås. Det är LSW som har gjort alla fel, så det är det som skall bevisa att de vill ha kvar oss som kunder.
Förlåt att du får skopa efter skopa Christian, men jag riktar inte ilskan mot dig. Det är företag som utnyttjar kunder som gör mig arg och inget annat. Orkar du inte tjata mer så tar jag gärna över kontakten. Jag har en rabiat anarkist med ett otroligt språksinne som älskar att ge företag på pälsen
.
Ciao, Robert