Mikael Ögren wrote
När/var kan vi få våra fina nylonwasters? Träningen på tisdag?
Om du läst tidigare i denna tråd (vilket jag förstår om du inte gjort) så vet du att jag tyvärr inte har möjlighet att komma in till träningarna i Göteborg p.g.a. arbetstider och tidigare bokningar.
Jag kommer med största sannolikhet att komma in till årsmötet och tar naturligtvis med mig outdelade wasters dit. Vill du inte vänta så länge så kan du avtala med någon av de som tränar i både Floda och Göteborg om medtransport. (Jag vet att några av de nya i Floda har regelbundet besökt Göteborg den senaste tiden till exempel). Fungerar inte det heller går det säkert att ordna via post. Vill du diskutera detta kan du nå mig på 0731-520545.
Angående övriga som uttryckt intresse så önskar jag någon form av förtydling eller bekräftelse eftersom det i tråden diskuterats en del om detta.
Intresseanmälda är: Anders Linnard och Axel samt eventuellt några till föreningen.
Var vänlig och klargör om ni skall ha eller inte, så att jag kan reservera motsvarande exemplar. Sista dagen för köp enligt min överenskommelse med Carlos är den 13:e Februari. Finns wastrar kvar så returneras de till Spanien.-Christian
PS Det där med Historiska Världars forum var ett fint initiativ men har ännu inte resulterat i något som jag känner till. DS